Ca niciodată, o fată pe nume Andreea. Nimic nou până aici, Andreele sunt multe în țara asta. Dar ceea ce cred că ne deosebește pe fiecare în parte e personalitatea noastră. Cine ești tu, cine sunt eu?

Așa că o să scriu câteva rânduri despre mine, ca să o cunoașteți pe această Andreea 🙂

Îmi place să călătoresc, am văzut câteva locuri superbe din țară și din străinătate. Aproape fiecare weekend mi-l petrec undeva în afara Bucureștiului. Cel mai mult îmi place să merg prin Brașov, Sibiu, Argeș și Dâmbovița. Într-o postare viitoare o să vă explic exact de ce ador să merg în locurile astea și ce îl face pe fiecare în parte special.

Sunt pasionată de fotografie, după cum veți vedea pe blog. Cel mai mult îmi place să fotografiez natura. De asta cred că și fug atât de des din București; am nevoie să simt aer curat, să văd culorile frunzelor, să merg pe munte și să văd cum se schimbă încontinuu peisajele odată cu anotimpurile.

De asemenea, am nevoie să nu mai văd mașini bară la bară, să nu mă mai cert cu nimeni în trafic sau la coadă la vreun supermarket, măcar 2 zile pe săptămână.

Mă deranjează enorm lipsa de interes a autorităților pentru că avem atâtea locuri superbe dar de multe ori drumurile sunt proaste, nu poți să mergi cu bicicleta că sar câinii pe tine, dacă vreau să stau undeva 2-3 zile nu am unde mă caza și tot așa.

Pe data viitoare!

P.S. Poza e făcută astăzi în drum spre Pucioasa 🙂

